Klara!

Nu har Anna kört hem! Vi e båda helt slut.. Har hållt på hela jävla dagen. Färgat hit o dit. Men ah ja de blev rätt bra. Håret blev bra, dock inte färgen.. Men jag måste bara säga för att vara första gången (jag började då alltså) så e jag jävligt grym på att göra hårextensions.. NÅGON? höhöh.. Nä men blev sjukt nöjd med Annas hår. Hon hade ju så klart valt en färg som hon redan hade! Bra gumman haha... För den jag valde.. Nja inte va den svart iaf.. Så ni kan ju tänka er hur jag har fixat o haft mig med mitt stackars hår.. Min frisör lär inte bli glad när hon träffar mig höhöh! Oj sjukt trött e jag nu iaf.. Ska nog gå o lägga mig.. Eller iaf ligga o kolla på tv tills jag somnar.. Jobb imorn igen ju.. Dom måste undra vad jag håller på med.. När jag började där, va jag rätt blond (solen från egypten hade gjort de så) så jag blev trött på de, blev brunett, tröttna på de så jag gjorde slingor, bort med de nu blir jag svarthårg jaaaa va bra.. O så blev de! O sen har jag typ förhat de 5ggr om inte mer tills jag fick den färgen jag har nu. Som inte e snygg. Men jag vågar inte röra de mer nu, på ett tag iaf! Nä som sagt GodNatt!


Kommentarer
Postat av: Anna=)

Sjukt bra JOBBAT ikväll gumman. nu ropar sängen.. godnatt. puss zzzzzzzzzz

2008-11-04 @ 00:46:41
Postat av: Milton

Nej det har jag inte gjort, svindyrt säkert.. Hon säger numret på sin Myspace =)

2008-11-04 @ 09:04:22
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: tess

hehe,d et blev säkert bra =) du får lägga upp en bild tycker jag =)

2008-11-04 @ 19:07:44
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0