Haha jag e störd!

Sitter o tittar på MTV som vanligt haha.. Aja hursom helst så vann precis Tokio ett pris o jag bara skriker som en idiot! O blir helt tårögd hahaha.. Ja klart man blir ju glad av att sina älsklingar vinner precis som jag blir när Britney vinner. Men nu e de så att de va förra året haha=D Alltså MTV EMA 2007 hihih.. Aja vadå, man blir ju glad ändå=)..

Nä nu ska jag snart klä på mig o ta bussen till jägers.. Ska ju handla lite till ikväll. O lite senare ikväll kommer Anna, vi ska göra vi oss hos mig o ta några drinkar innan o så.. De ska bli kul att gå på fest ikväll.. Va rätt länge sen..

Hörs senare... Kram!


Jag o min Anna på Etage isommras. Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anna=)

Hihi älskar dig med!!!!!!!! Snart så kommer vi bli riktigt snygga;)

2008-11-03 @ 11:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0