Fredag o jag kan inte sova..

Ja godmorgon! Eller som jag borde säga till mig Godnatt!!!! Kan inte sova, e sjukt trött o såå jävla hungrig.. O nä jag pallar inte fixa något.. Skulle ha gjort de för länge sen.. Vet ni vad. Jag längtar tills lördag för då e det Bowling som gäller.. Ska bli kul.. Jag o några av mina söta tjejer.. (Hoppas även att en söt tjej från Hbg kommer hihi) Men de va inte helt säkert! Hoppas Hoppas!! Innan vi drar o bowlar (har bokat kl22:00) så ska vi sitta hemma hos Anno o förfesta, sen drar vi till bowlingen o efter de blir det att dansa där o sen vidare till Mazze... Där vi ska dansaloss.. wiii hoppas de blir skoj.. Hoppas att Anna kommer till mazze sen iaf.. Anno hade fribiljetter därför blir det de istället för Etage som jag gärna hade gått till..

Nä fy nu måste jag nanna.. Som ni vet har jag en ny cam så de kommer komma mycket med bilder i mina inlägg.


Jag o min Tokio Hotel t-tröja = nattinattitröja!

Kommentarer
Postat av: Anna=)

Vi fårse sötnos=) e mer på etage;Phehe snygg t-shirt förresten;) puss

2008-11-14 @ 22:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0