Får inte lämna USA!

Britney ställer in framträdandet !Britney Spears fick plötsligt ställa in sitt uppträdande på MTV European Music Awards i Liverpool på torsdag. Superstjärnan, som precis släppt singeln Womanizer, skulle göra ett överraskningsframträdande på den prestigefyllda galan. Anledning att hon inte kan komma är den pågående vårdnadstvisten mellan henne och ex-maken Kevin Federline. Britney måste hålla sig hemma och visa att hon alltid är tillgänglig för sina barn.
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
O jag vet att de e viktigt med hennes barn o så. Men nääääääääää=( Jag som ser så fram imot EMA galan! O framför allt att få se henna vinna! Hon o så klart TH!  Men jag ska lunga ner mig (jag vet löjligt tänker ni) Men ser man fram i mot något så gör man. Men hennes barn e viktigare, jag vet! Ojag  håller med! Men just nu säger ja bara FUCK U fulajävlarövhåååålllll KEVIN! Ush o blää på dig! Nu e jag som sagt ledsen igen=(..



 


Kolla bara så fin hon e! Tycker inte om bilderna på henne (som hon inte e med på) om ni förstår vad jag menar.. Men Kolla bara så fin hon eeeeeeee♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0