Bekräftat! Det blir en till Sex And The City-film!


Kim Cattrall har nu bekräftat att det kommer att spelas in ännu en Sex and the City film. Skådespelerskan, som spelar Samantha Jones i serien, berättade i en intervju att planeringen är i full gång. Kim tillade dock att det är skönt att ta en paus från sin sexuellt utmanande roll. "Jag är en förhållandeperson i verkligheten" erkänner hon. "När jag blir tillsammans med en kille är det väldigt seriös, jag har långa förhållanden som varar i minst fem sex år. Det är en väldigt lång tid, i Hollywood är det en evighet."

Ja o vem kommer inte att se den hehe=) Jag längtar redan hihi... Nä nu ska jag o min lilla Mille sova.. Ska jobba imorn.. Natti Natti o sov gott..

Kommentarer
Postat av: Jojo

Jag längtar oxå...wwwiiiee=)))

2008-11-09 @ 12:42:02
Postat av: Tess

heheh ja då e vi två=)

2008-11-09 @ 22:56:12
URL: http://theressee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0