Vårruset 2008

Tjena tjena.. Imåndes så va de Vårruset i Malmö, o själv klart va vi några från Coop som va där o sprang! Första gången men absolut inte sista säger ja bara..  

Vi sprang/gick 5km.. Måste ju bara ta med att Ann-marie på jobb en av cheferna sprang hela.. Utan att stanna/gå.. O hon e över 60år.. Inte illa va=)

Lite om banan: Startplatsen är på John Ericssons väg. Den breda gatan gör det möjligt att lättare komma fram för de damer som vill löpa eller jogga.

Målplatsen är parken väster om Malmö Stadion.

Stadionområdet och Pildammsparken är centrum för Vår Ruset i Malmö. Löpningen sker på asfaltväg eller grusgång. Banan erbjuder både vy över vatten och mycket grönska.

image290


Ja som ni ser så sprang vi alla rätt långt=) men de gick rätt fort ändå.. Sen efter fikade vi o så..

image291

En bild på mig efter jag har kommit i mål o så=)

image292

Jag o Disa söta eller hur hahah..  Lite små trött där=)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Duktig tjeja! Jag har sprungit vårrusen 4 ggr, men senast var 1999, hehehe

2008-05-11 @ 17:55:46
Postat av: TESS

heheh ja de va ett tag sen=) de va skoj måste ja ju söga. men sen va jag ju där med mina coopare.. kan ju inte bli fel då hihi=)

2008-05-14 @ 10:48:19
URL: http://theressee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0