Loooove

Tesssss löööves Gossip girls=) Fy så spänande.. o jag började för fan gråta (dom e så fina tillsammans) får en att stor sakna KÄRLEK! snyftis...

Alltså ja blir så trött på mig sj.. skulle ju storstäda idag.. hmm när.? klockan e ju 21:40 nu.. o jag har inte ens börjat.. FAST tvätten e i maskinen iaf! En liteeen liten början iaf.. Men har ju glömt att hämta hem tvättmedel från jobb.. Så de blir inte många maskiner, o de skulle ju behövas=P

Mille & jag ska hem till Madde efter jobb imorn..  ska nog ta med mig datan så jag kan blogga lite imorn..

nähää nu fittar bloggcpn igen.................... tänkte ju bara lägga upp en söt bild.. nä ska ner till tvätten nu

sov göttttttttttttttttt






Kommentarer
Postat av: malin (:

jag gillar dom med på svenska! hihi, vilken disney film är din favorit?

2008-05-27 @ 22:28:10
URL: http://maalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0