Tisdag!

Tjenare...

Nu har man nästan precis kommit hem... varit ute med mille & pratat både med mami o madde... Älskar prata med mami saknar henne så=( hon jobbar ju rätt mycket i norge nu, men har kommit till sverige nu så vi kunde prata lääänge=) har allti mycket att prata om......... men ja vet inte va ja ska säga om de hon berätta haha... Hmm jaja skitsamma... bara hon e glad...

Nä va händer idag då.. ja inte så mycket.. förutom att ja ska städa o då menar ja städa.... o kanske tvätta lite oxå om där finns tid... Annars så blir det en lugn dag..

Tänkte lägga upp lite bilder nu... Bloggen har ju inte velat de på ett tag, men nu kan ja igen så har missat mycket haha. Nä men de e ju alltid kul med lite party bilder eller så...

Så de kommer lite på mig o några av mina sötnosar.....



ksjwf
Jag o min andra maddo hihih=)

öojf
Jag o min prins=) fast de ser ju inte ut som att han vill vara med på bild=P

=) srth jj 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker din blogg är riktigt ra:)

Ha en bra dag!

2008-06-01 @ 13:53:52
URL: http://mystoryofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0