Musikvideon som ja va med i!



Så här har ni musikvideon.. Looi du har ju redan sett den vad yrar du om=)...

De går väldigt fort när dom filmar "dansarna" i filmen, men när låten har gått  ungefär i 3:10 min så ser ni mig när ja  kastar en drink på dom.. De e iaf jag i blått o blont hår "som ser förjävligt ut haha"

Nä nu ska ja o Mille nanna..
stranden imorn YES!

Puss Haaaj!

ohhhh nu ringer de igen haha.. varför ringer folk alltid när jag inte ska UT? Riing när jah e ute för fan, inte när ja ska nanna hehehe... NATTI!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Jag såg diiigg=))) e ni på slagt eller? Låten var rätt bra.. hehe... Pusss

2008-06-01 @ 18:29:14
Postat av: tess svarar

Hehe ja de e de=) Pussss

2008-06-01 @ 18:58:41
URL: http://theressee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0