Lördag!

Heej Bloggen..

Allt bra idag? Jodå de e bara bra här med.. Lite trött bara, Johan ringde ju o väckte mig i morse, o har ej kunnat somna om.. Jaha va hände igår då?.. Hmm ja inte så mycket.. Va en stund med Disa.. Lovade henne att fixa hennes hår.. O de blev helt okej.. Fast hade hon bara velat ha färgen i en liten stund till så hade de varit super hehe.. Men men de blev okej..

Sen åkte vi till Limahmnsfältet med hundarna.. De va härligt..

Idag blir de tjejmidda hemma hos min sötnos Anna.... De blir fondue mumma=) O sen blir det ciderisglassar hihi.. O jag hoppas på lilla torg sen.. Men jag vet inte.. Vi får se...

image297


 

Ha en bra dag



 


Kommentarer
Postat av: Anna=)

Det va så himla gott hjärtat=) Mums

2008-05-20 @ 23:19:58
Postat av: TESS

heheh ja de va de baby=) mummsi=)

2008-05-20 @ 23:48:46
URL: http://theressee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0