Hej bloggen!

Alltså jag fattar inte varför jag ena stunden kan skriva hur mycket som, o andra knappt ens hej här inne på flera dagar=/.. Men nu tänkte jag iaf skriva av mig lite om helgens som gick! I fredes skulle ja på fest hos min "syster" Tina, men skulle ju dock jobbar hela helgen så jag valde att inte komma.. Tråkigt, ville gärna träffa henne.. va ett tag sen nu! Sist va de ju när hon o min lillebror va här hemma hos mig!

men men tillbaka, eftersom jag skulle jobba så blev det då inget hos henne.. Men Anno passar ju hennes päronshus nu en vecka, så lite grill o goda drinkar blev de iaf. (dom bor ju oxå i oxie så de va nära o bra) Killarna kom oxå Nisse Peter & Samir.. Sen tittade Nicklas oxå in... Vi sjöng Singstar o spelade Buzz haha skit skoj.. Jag va ju bara helt BÄST! vann hela tiden=/ hihi..

Seeee va de jobb på lördan................... trodde jag skulle dö, för så trött va jah.... Sen kom ja hem... pussa på Mille o efter några timmar stack o festade lite med Anno o hennes lag hehe... Sen gick vi hem till Nicklas som hade lite party... va där en stund.. Blev dock lite för full......... INTE bra skulle ju jobba idag igen... Började 10=( inte kul kan ja säga..................... Men ja va hemma i tid iaf.. Mille fick en lite senare nattrunda bara.. Annars har jag bara varit hemma idag o myst med honom........ Just de måste ju bara ta med att Mille va ju självklart med ifredes hehe o han har fått en ny kompis nu=) en stor schäfer (stava ja rätt) haha Dex heter han iaf.. O han e sååå underbar hehe.. Va ett tag sen vi träffade honom.. Anno har ju flyttat ut så e ju aldrig hemma hos hennes päron längre..... så dom kom juinte ihåg varnadra...


Så nu ska ja se om de går att slänga in lite bilder sen helgen som gick....

image299

haha Anno min älskling hehe...

image300

image301

här va de ingen som fick rätt hehe




O här kommer lite från i tor oxå=)

image303

min pool hehe.........

image304 image306 image305

japp de e hon.. supergirl!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0