En dag med Emma...

Alltså jag blir galen på denna skit sidan BLOGG! De e hur ofta som helst som jag inte kan ladda upp bilder.. Blir så lack alltså.. Va fan e de som händer liksom.. Ser inte att de e någon annan som bloggar, som har samma problem.. Ena gången står de att sidan inte kan visas o nästa något helt knäppt.. Bara massa skit typ.. Konder o så.. Ja något skit som sagt...


Jaja tillbaka till En dag med Emma.. Åkte till Carolicity där Emma bor......... Vi skulle sola på hennes tak, men de blåste rätt kallt där uppe så vi tog en runda på stan.. O sen käka nere vid slottsparken.. Mumma=) Men innan så va vi nere på hennes jobb.. Jag köpte jordgubbar (min frukost) haha.. O så kollade vi på våra bästa år.... De Får man ju ibara nte missa när man e ledig..

Sen blev kl 5 o Emma skulle jobba..Så de blev hem med mig för att gå ut med Mille o fixa lite här hemma=)

jajja hade fint...

image293

Ja en blid ville komma med iaf.... Inte den bästa precis!! Men men.. Uppe på Emmas tak hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0