Bakis!

heej! Allt bra? Inte här iaf.. E såå bakis.. INte alls kul... Efter jobb o så igår så hämtade Madde o hennes bror Jimmy mig & mille så åkte vi till Arlöv... Där fixade vi till oss o gick hem till Maddes underbara päron! Dra o skrattade.. sen kom den andra brossan hem + en kompis sen o kusinen... Vi fick för oss iaf att dra hem till Madde o festa (dricka) vidare.. Slutade med att de kom fler pågar.. De va trevligt, blev DOCK för full, men men.. E hemma nu iaf o de e skönt.. har solat en stund o badat i min pool... underbart.. Nä nu ska ja o Mille träffa Malin.. Ja ska köpa Pizza e såå sjukt sugen på de hehe.. Mumma:P sen blir de nog film o massa skratt o prat ikväll.. Vill inte festa! ush ush säger ja bara..

Justd.. köpte lite nya saker i tor som ja tänkte visa upp här sen.. Kan ju alltid vara kul.. Har ja inte testat innan hehe.. Eftersom jag inte har en så kallad "modeblogg" så e de ju inte något jag brukar göra.. Hur som helst hoppas ni får en underbar dag!

Pusssssssssss

ps jag hittade musikvideon som jag va med i när ja va 17år inne på youtube igår.. Lite skoj tycker ja hehe.. Lägger upp den här sen...


Kommentarer
Postat av: Jojo

har du vatt med i en musikvideo? Det vissye jag inte, e det brintney=) hehe... får träffas snart=) Pussssss

2008-05-31 @ 16:33:24
Postat av: Looi

haha..ahh den minns jag...LÄGGG UPP!!!! Du missa bion i torsdes förresten..skitbra film...snart bio igen o då ska du me;) Pusssssss

2008-05-31 @ 20:57:27
Postat av: tess svarar

JOJO- japp de har jag hehehe o nää inte Britney hehe



Looi- men ahhh gumman du har ju sett den.. kommer du inte ihåg när du skrek efter mig efter att den kom på ztv hahaha=)

2008-06-01 @ 00:30:15
URL: http://theressee.blogg.se/
Postat av: tess svarar

jojo- ja de mpste viiiiiii pussssssssssss(K)

2008-06-01 @ 00:32:05
URL: http://theressee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0