Wiii soffan e min=)

Jaha då va men en lycklig ägare till den soffan som jag så gärna ville ha=) wiii=) e så glad.. + att ja ska köpa ännu mer.. ska slänga ut  nästan allt eller nja ner med de e källaren iaf hehe o ha in nya saker i min lght=) e så glad hihii.. kommer bli ännu snyggare här nu hehe.. ohh soffan kommer på tor=) iiiiiiii=P

ska snart i väg o jobba, eller jag börjar kl4 men tiden går alltid så fort när ja ska iväg o jobba så de könns som snart....

Nu e det länge tills Ullis fyller år o de blir tjejmidda hemma hos henne=) saknar mina töser så de ska bli kul att få träffa dom....

Va hemma hos Emma igår, hon o Christoffer har ju flyttat ihop.. säger bara villllllll ha den lght.. inte för liten o inte för stor. PERFEKT för mig o Mille.. YES! ska oxå ha en där har jag tänkt mig..så ska skriva in mig där så fort jag har tid!

image263

image265

Några av mina tjejer=)


nää nu ska ja se klart på våra bästa år..

Kommentarer
Postat av: Ullis/Sammie

Naaaw, ja de va länge sen vi träffades alla. Ledsen att jag har en sån mögsoffa, kan du ta med din på släp hem till mig den kvällen, så får vi plats alla :P shäslong...vill haaaaa! Puss

2008-03-14 @ 18:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0