tycker om när du tar på mig!

ja för de göööör. Ohh jaahh....=P

Hejsan.. Har jobbar hela jävla dagen... kom hem pussa på min prins, fixade käk o kollade på Bring it on 4 (tror ja de va iaf) o den va bra.. kom precis in från Milles kvälls runa o nu ska vi lägga oss o sänge o kolla på Fäst vid dig.. Har redan sett den, men va fan... Tänkte somna till den.. Ah nu kallar prinsen=)

Pussssssss pusssssssss


Börjar 7 imorn.. Fan hatar de hehe.. O sen kommer hoRan till jobb imorn oxå ju.. Oh palla se hennes fulaface.. aja jag får väl blunda när hon kommer förbi.. eller stanna kvar inne i offen... japp.. hehe...

Ursäka mitt fula ord!

pusss haaaj

Kommentarer
Postat av: Ullis/Sammie

Ja fy f*n vilka f*cking j*vla ord du använder, missbruka inte! hehehehe

2008-03-08 @ 10:19:53
Postat av: looi

halvetes jävla skit fy fan vad jag håller med dig=)) hahah

2008-03-08 @ 12:44:31
URL: http://looooi.blogg.se
Postat av: TESS

hahaha de e bra att du håller med hahahaha.... pussssssssssssssss

heheh ja jah kan svära som fucking bara deeeeeen=P

2008-03-08 @ 17:15:33
URL: http://theressee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0