Naken o vaken!

GooodMoron Bloggen........

Eller morgon o morgon.. Har ju varit vaken i några timmar, fast har kollat på Forever Eden.. fy haha bara älskar den skiten! Typ som PARADISE HOTELL... Fast om jah får säga de sj 100000000ggr roligare o bättre.. Tyvärr va de 2004 som 3an visade på kvällen.. Men har dock sett de nu på natten igen=) blev sååååå jävlar glad när jag inte kunde sova o så plötsligt dök de upp på tvn=D wiiii hehe.... men de e slut nu.. så klart hade jag missat sjukt mycket på de.. men har kollat på allt som jag missade nu på Youtube=P dock visar dom bara 10min om gången haha men va fan gör de.. Vill man se något så vill man..................



Jaha va händer annars idag då..? e ju ledig.. men vet inte va ja ska hitta på.... Hade tänk börja träna lite, nere på centrum... men vet i fan om jah nu köper ett kort! Kommer ja då göra de ofta som ja säger att jag ska göra.. ´Måste ju fixa kroppen till stranden 2008=) ska ju ha den snyggaste kroppen av alla=P sååå jag borde ju fixa de!!!!! Ja vi får se.....


Tänkte göra som alla andrs blggare gör o släga in dagens outfit =) hehe kan nog bli skoj... tänkte bli en seriös bloggare nu förstår ni!


men de får bli lite senare.. för kan lova att så som jag ser ut nu.. vill ingen se på bild=) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0