Jag vill knu....

knuffa dig!=P


Då va det morgon, o jag o Tilla sitter o kollar på film... Eller ja Tilla, jag sitter ju o bloggar =)

Fan e sjukt trött nu, vill bara nanna.......... oh e fök sugen.. röker ju aldrig när jag e bakis, men nu e jag mig själv igen hehe o vill bara ha en cigg, så jag ska nog ta en nu...


sååå....

Nu den 15 ska brudarna till Ulla men jag ska inte med=(.. Vill men tror att de e frsent nu.. hade varit skoj att träffa dom o bara flippa ut som man alltid gör med dom haha.. ÄLSKAR er...... o handla en massa saker e ju aldrig fel... där ska ju vara billigt o så.. Men johanna sa att där inte fanns ett skit när hon va där.. men som Looi sa så e själva resan de roliga hehe.. o de kan ja tänka mig.. har ju aldrig följt med dom.. dom har nog varit där några ggr.. O dom flesta ska ju me denna gången.. men men...

såå om nu tänkte jag slänga in bilder på mig o looi=)

image252image253

jaha fråga mig inte varför Looi, har tagit av sig kläderna hahah.. HALLLÅ TROR DU ATT DE E SOMMAR ELLER HAHAHAHA.............


PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: looi

söta vi e hahahha

2008-03-09 @ 12:15:15
URL: http://looooi.blogg.se
Postat av: TESS

hehehe eller hur=P

2008-03-09 @ 12:48:25
URL: http://theressee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0