Har ni saknat mig.?

Ja jag kunde tänka mig de,=)

jag har varit ute på en resa... De började de hela med att jag va så trött efrer en lååång dag på jobb.. så ja köpte mig en redbull o så plötsligt fick ja VINGAR, så jah hämtade min lilla Milton o så flög vi i väg..................... Till ett fjärran land, låångt låångt här i från... Härligt va de.... hahah som vi har skrattat, badat festat ja Mille va helt på G heeela tiden.. bara party o party=P


men nu så e ja hemma igen... Ska på Wallmans ikväll....... ABBA kväll.. Personalfest=) wiii hoppas de blir skoj.. Tjejerna kommer hem till mig innan så blir det lite cider o skratt innan o massa foto=) kommer kanske upp lite bilder sen.......................




haaaaaaaaaaaajsvaaaaaaaaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0