Hääär e jaaaah. se miiig, hööör miiiig, röööör miiiig

Som jag skrev innan pratade jag med Louise min lilla pärla innan.. ja vi prata inte så länge.. Typ 2 timmar om inte mer... Hon sa lite roliga saker... Tex hur mycket hon älskar Bella.. Men jag håller ju bara med! Fy fan vilken härlig brud! 17år.. Kan man iaf inte tro.. Haha.. O de roliga med hela hennes blogg e att alla jävla bloggar läser den, o tror på allt som hon skriver.. haha.. hon har ju slängt in en videoklipp på hennes lille bror, när hon skulle titta till honom i några minuter eller va de nu va... Men hursomhelst så började han gråta, o ni som läser hennes blogg vet ju att hon inte e såå glad för små barn... Hon filmar han när han e jätte ledsen iaf.. O hon tar inte upp honom.. Hon skriver att hon typ inte vet hur man gör.. Men alla vet man hur man håller en unge.. men ändå måste folk skriva skit till henne på hennes blogg.. SNÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fattar ni inte att hon driver med alla.. Klart som fan att hon vet hur man tar upp en unge från en säng.. Precis som Linda B låt heter HUR SVÅRT KAN DET VA? haha..  haha ni e så jävla sjuka... tror på allt va folk skriver gör de.. haha.. pinsamt.. Go Bella säger ja bara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Nää nu ska ja titta på mina älsklingar på tv=)

Pusssssss på loooooooooooooooooooi


Kommentarer
Postat av: looi

hahhaha såå ball hahha så jävla ball att snak med dig..vi e
sjuka hahha

2008-03-04 @ 23:40:16
URL: http://looooi.blogg.se
Postat av: TESS

haha ja eller hur hahaha.. älskar dig min gris=)

2008-03-05 @ 10:51:28
URL: http://theressee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0