american girl doll

Kollade precis på Oprah... O fick se något så himla gulligt... American gril doll.. Dockorn man kan köpa, som bara e så söt.. Alla dockor ser olika ut, har redan ett namn o kläder och har en historia bakom sig.. Alltså till dockan från man en bok, som de står allt om dockan, var hon kommer ifrån, o vad just den dockan har gått igenom.. Tycker detta e helt sjukt. att man bara kan komma på något sånt här?! Häftigt om du frågar mig! Hade lätt velat ha en sådan här söt docka.. Fast jag e rätt rädd för dom sen man såg onda dockan=P haha.. JA JAG BLEV SVIN RÄDD FÖR HAN, O E DET FORTFARANDE!

DOCKANimage243BOKEN

slänger snart in dagens outfit


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag tycker att dockorna är väldigt bra och mer realistiska än barbie och & co...

Själv lekte jag aldrig med dockor när jag var liten. Lego och "låtsaslabb" var roligare. Tönthet finns i blodet med andra ord ;)

2008-03-05 @ 21:17:03
URL: http://www.bbeccy.wordpress.com
Postat av: TESS

hehe jaså.. ohh jag älskade att leka med barbie o så heheh...=)

2008-03-05 @ 22:53:37
URL: http://theressee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0