Natti Natti!

Så tänkte blogga av mig lite snabbt nu.. Har varit på stranden idag, cykla dit=/ inte de roligaste om man säger så.. helt slut nu! Sen träffade jah Johanna en stund=) hon har varit hemma nu över Simons student (hennes bror) hon åker tillbaka nu i natt=( så vi hade bara lite kramkalas! Mille hade saknat henne så.. O ville helst hänga med henne än med mig hehe..

Så, freda idag men ska snart nanna, jobba imorn ju.. börjar 14 så ja hade ju kunnat göra något, men känner inte för de.. Nä nu kallar min lilla hund på mig.. Dax för sängen o en mysig film kanske..

Justd min Madde drar till Bullis imorn.. Önskar dig en underbar resa gumman.. Ja dig o Brossan+ hans tjej o alllllla kusinerna=) hade sååå underbart.. O snälla tänk en tanke till mig när du ligger där på stranden med en god drink i handen=).. Såååå kanske jag gör desamma till dig när jag ligger på stranden i EGYPTEN!!!!  Love u!!!!

O till Loooooooi min älskling som åker helt sj imorn=/ hehehe hade så underbart!!!!!!!!!!!!!!! DU MÅSTE HÖRA AV DIG NÄR DU HAR KOMMIT FRAM ,O SEN VARJE DAG SOM GÅR! UPPFATTAT? Bra=) o prewcis som ja skrev till madde, så kan du väl oxå tänka en tanke till mih.. TÄNK ja sitter kanske just då i kassan när solen e som bäst=( o ni blir brunare o brunare o jag vitare o vitare hehe................... pussssssssssssssssssssss på er båda.. LOVE!!!!!!! LOOOI (K)(L)


♥Tess

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej gumman...Jag lovar ska tänka på dig :) Love U too

Var ska Looi då? pussssssss

2008-06-07 @ 10:03:52
Postat av: tess svarar

ja men de va ju brauuu hehe... hade så skoj... hons ka till Kroatien den lilla slampan=) hehe.. pussssssssssss

2008-06-07 @ 11:18:52
URL: http://theressee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0