Mina ögon kan glittra, mina läpparn kan le. Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se!

Hejsan..

Tänkte bara skriva av mig lite nu, innan de e sängen som gäller.. Ang varför jag inte har skrivit som jag brukar.. Uppdatera som vanligt o så, Jo jah har inte mått så bra.. Känner, hmm ja hur ska ja förklara de.. Tom! Ja jag känner mig tom.. Vilsen, ensam... Jag vet inte om de e någon saknad av kärlek eller vad de e.. Jag har ju glömt bort honom.. Mitt ex.. Min kärlek.. Han som va mitt allt.. Jag glömde honom för Han ju! Den där coca cola killen som jag kallade honom.. O var e han.? Jo med sitt ex.. Exet som han bara va vän med.. Som va bortrest i flera mån.. Men som ville ha han tillbaka när hon kom hem igen.. O de fick hon oxå.. Jag vet inte om dom e tillsammans, men dom träffas nog.. Eller ja jag e helt säker.. Jag e inte kär i honom, men jag känner/kände något för han.. Men vad va de.? va han bara en skyddande sköld från mitt ex.? Någon ja kunde gömma mig bakom.? Men om de nu va så, varför känner jag mig så tom då? E det för att jag saknar honom..? eller för att min sköld e borta, o verkligheten kom tillbaka.. O mitt ex stod där igen.? E det mitt ex jag saknar.? Men jag vill ju inte ha han igen..! De vet jag.. Vet jag helt säkert! Kärlek? E det kärleken jah saknar.. Tryggheten? att man vet att man har någon.? Men vänner o familjen då? Jag har ju dom.! Behöver inte honom längre..? Han har ju själv en annan.. Fast de finns ändå något.. jag vet inte vad, men något mellan oss.. Kan de vara de jag känner av..? eller e det bara saknaden efter någon att älska.? Att få höra att någon älskar en.? Någon som sover med en..?
Ja de kan man fråga sig..

ush nä nu skiter ja i detta.. Ja har ju min Millebaby som jag sover med hehe=) han e den bästa man kan ha=) De e min kille de.. finns allid där=)

Nä nu kallar sängen.. Hade fint..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0