Heeejsan=)

heeej älsklingar=)


ohhh har ni oxå varit på stranden o haft de helt underbart som jag har? ohhhhhhhh älskar den stranden ja va på hehe=)
Men nu e man hemma igen efter att varit där o sen en stund på mitt jobb.. Tjejerna va ju tvungen att köpa 9st coca cola som vi säljer ut för 99kr (118kr) med pant..

Ska hem till Malle nu men har har inte kommit så långt.. Man e ju rätt slut efter en dag i solen... Vet inte om ja kanske bara stannar hemma.. Kommer de någon bra film ikväll? hmm inte vad ja vet iaf...

Kommer in lite bilder sen från stranden dvs om de blev någon bra hehe.. Emma fotade min sin kamera så hon ska bara skicka över..

Justd har ju glömt att fota de jag köpte nu i veckan=) kommer oxå sen ska bara ladda kameran..


puss haaj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0