Godmorgon bloggen!

Tjenis! Mår ni lika bra som jah? Klaaart de e ju fint väder o allt! Viiiiill till stranden idag igen, men har ett litet problem hehe.. Madde & Sandra ska till Lomma o sola o jag befinner mig ju i Oxie! Liiite långt att åka när man ej har en bil! Eller körkort =/ såå jag vet inte om ja ska ta o begemig till bussen, som ska ta mig till Malmö o sen en annan som tar mig till Lomma.. Hmmm... Lite jobbigt om ni frågar mig.. Har ju fixat en pool här hemma o har ju solstol så kanske ska lägga mig i min här hemma?!!! ash blir galen vill ju till BEACHEN...........


O till något annat.. Fixade ju bloggen igår, men e lite så här osäker på hur den ser ut haha.. E den rosa eller ser den ut som innan.. De e ju sä här går jag in på internet genom Mozilla så ser den ut som innan.. Men med Internet Explorer så ser den ny ut...

hehe jojo svara på msn att den e rosa=)!!! ohh som ja kan hehe.. Första gången ja fixade den o jag klarade de helt sj..


Hörs sen... Puss haj

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Godmorgon!=)

2008-06-02 @ 12:35:07
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/
Postat av: Julia

Haaaj sötnos:) så fin din blogg är, rosa och allt, min favortitfärg hehe Jag hoppas verkligen att du får komma till beachen idag och sola dig, men å andra sidan såg din pool inte helt fel ut:)

Tyckte dessutom dina festoutfits var riktigt snygga, speciellt den röda. Och du, vad var det för läppglans du köpt? låter bra med lite pluteffekt!



pussspuss

2008-06-02 @ 13:31:33
Postat av: Therese svarar i bloggen!

Juliasötnos=) Tycker du hih tack=) ja rolsa o fin hehe.. Nä poolen e hur fin som helst hihi=)



hehe ja läppglanset heter något med pop har den i väskan nu o orkar inte kolla hehe.. men de e bara att fråga dom inne på kicks så vet dom vilket.. de e rätt populärt vad jag har hört.. Kostar 129kr!!



du får kolla in bloggen fler gånger hehe.. o skaffa du oxå en nu hehe=) Pussss pUss

2008-06-02 @ 18:37:09
URL: http://theressee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0