Tokio Hotel!

Buhuu va tråkigt jag har! Ja som ni förstår e jag hemma så de blev inget party för mig.. Men när jag vaknar imorn så tackar jag mig själv kan ja tänka mig=P Ingen bakis tess ju höhö..



 

Hittade den här på google...
Mina älsklings grabbar!


e dom inte bara för söta.?

Sööööta/coola/snyggingen=)
Gustav schäfer!



Kolla vilken läckerbiiiittttttttt=)
Georg listing



Billliieee vackrast av dom alla!!!!!
Bill kaulitz!


Min älskling=P
Tom kaulitz


Förlåååt! detta inlägg gjorde jag mest för att jag e så
trött av att bara sitta o glooooo rätt in i väggen..... men
dom e ju såå fina så de gör inget =D
// 14tisss Tess höhöh....


Nästa helg blir det party iaf.. Poolparty ju=) Nicee.. ska nog bli skoj..
Nä nu ska ja se om de finns något bra på tv, annars åker i
en film på... Eller kanske somna till THs DVD
vem veeeeeeeeeeeeeet?
 
Nu sägr jag godnatt med  en bild av den finaste tjejen jag vet=)


Godnatt / therese

Kommentarer
Postat av: Ullis

vad vore ditt liv utan dessa ögongodis till lammkött? Okej, Britney är ju i en klass för sig =) kramelikram

2008-07-27 @ 12:47:28
Postat av: tess

hehhehe=) sant s¨ååå snart=)

2008-07-27 @ 12:52:59
URL: http://theressee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0