Soool soool soool=)

Hej!
Ohh va de e härligt med sooool, kom precis hem från jobb slutade kvart över 11=) vilken härlig tid, men känns knappt lönt haha.. aja skönt.. Hann köpa lite oxå.. En lite söt klänning, nya solglasögon (hittade ju plötsligt inte dom andra) men dom ligger väl i Malles pappas bil eller hemma hos hennes kille i trelle...  Har iaf ett par till nu.. Har en förmåga att ALLTID bli av med solglasögon konstigt nog=/

Imorn blir det sol o bad hemma hos Annos pappa.. Där ska vi även vara i helgen så de kommer upp massa härliga bilder sen.. Kanske även lite från imorn vem vet=)

Nu ska ja snart se våra bästa år & sen blir det ut med mille en runda o kanske lite sol i trädgården.. Pallar inte ta mig till stranden, kommer ändå ligga på stranden i egypten snart hihih.. Längtaaaaar.....

 just de tänkte började lägga upp dagens låt nu under sommaren iaf.. Mina bästa sommarlåtar!! Kan ju vara kul.. Därför kommer den första nu!



Hoppas ni tycker om den..

hade fint.. Kram

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ja, sol kan man aldrig få nog av, du som ska till Egypten snart!



Du frågade innan va jag gilla om utseendet på din blogg, och jag tycker det är en mjuk färg som inte är ettrig och jobbig, det är lätt att läsa texten, kul att du lägger in bilder också. Söta bilder på dig o brittan i toppen.



Kram!

2008-07-28 @ 14:29:01
Postat av: Stina svarar

hej igen.. storlek 34 behöver jag, den är säkert slut =( Buhuu.. haha

2008-07-28 @ 14:31:03
URL: http://stinalee.se
Postat av: Anonym

2008-07-28 @ 16:14:35
Postat av: Looi

ullis...nu avslöja ju du henne...den bilden skulle ju se ut som tess hehe...brittan asså heheh





(STINA!! Du e bäst!)

2008-07-28 @ 16:16:01
Postat av: tess

hahahhaha... du e för rolig loooi...

Tack ullis.. de ja menade va design o så men men=) kul átt veta de oxå ju hehe..



haha vadå e inte jag bäst=P

2008-07-28 @ 17:10:05
URL: http://theressee.blogg.se/
Postat av: tess svarar

Looi och ullis dåligt av er att ni inte skrev något om dagens låt hehe..

2008-07-28 @ 18:03:49
URL: http://theressee.blogg.se/
Postat av: Ullis

nej Looi, det tänkte jag inte på, nu kommer Tess att bli arg på mig. Bajja Ullis!



Är du det Tess? leeeeeeeeeeeeeer

2008-07-28 @ 19:34:20
Postat av: Ullis

Låten är bra! No Mercy!

2008-07-28 @ 19:34:41
Postat av: Jojo

det var längesen man hörde den, hade glömt bort att den fanns.. hehe.. men den e skitbra=)) Kommer att sakna dig nu när vi inte ses på ett tag=// Men vi får partja i växjö=)) Pusss

2008-07-28 @ 19:52:42
Postat av: tess svarar

heheh näää ullis du kan vara lugn, smällter ju när du leeeeeeer mot mig=)



Kommer sakna dig oxå älskling.. Men du får skaffa dig en blogg juuu så vi vet va du håller på med när du inte e med oss=) ja klart dom fan hehe då ska vi visa växsjö hur man festar hhihihi love uuuuuuuuuuu pusssssssssssss

2008-07-28 @ 19:56:18
URL: http://theressee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0