Sööndaaag!

Haaaj Bloggis... Nu har man börjat vakna till liv.. Sitter o kollar på film (4an) Vet inte om den e så bra än, men Anna tyckte de iaf så ja ska nog se klart den=)...
Igår blev det iaf Etage.. Me bara för mig o Annapanna! Sandra va sjukt trött, som vi förstod hon hade ju jobbat i flera timmar innan tror de va extakt 12 timmar.. Så de va ju inte så konstigt.. Men hon kom iaf hem till Anna som tur va=) Vi fick rätt många bilder från igår.. Några hade ja tänkt att lägga upp, andra inte höhö-.. Tyvärr blev det inga på Etage. Glömde ju kameran..

Jajaj men här får ni några iaf.. Fotona tog vi undertiden sandra prata i tele.. Därför e hon inte med på så många=(



Min Anna & Jag (jag har ju färgat hårt)


Höhö.. Jag igen=P


Snyggingen=)


jag i sängen hahha...


hahah nää men fyyy.. höööö va bara tvungen!!!


Men titta här har vi ju henne..=)

Nää som ni ser va de mest skämt bilder, ni vet bilder man vill ta på fyllan höhöh!!!

Hörs puss

Kommentarer
Postat av: Icca

Hej Tess..Du har en fin blogg, kanske skulle man skaffa sig en själv. Har nästan aldrig tid att sitta vid datorn som jag gjort en tid nu. Lever lite på kvällar och nätter när jag är i Sverige å träffar polare å sover lääänge på dagarna. Flyger å far rätt så mycket å har fullt upp för det mesta annars. Jag bor som sagt i Berlin stor del av året till å från. Har nyss börjat jobba på ett skiv- och filmbolag där, bor i min brors övernattningslgh. sedan över 1 år tillbaka, men har varit i Tyskland til och från i flera år. Min bror (som är 18 år äldre)är gift med en tyska från Magdeburg. Hans familj är som min "andra" familj om du förstår vad jag menar. Har varit med dom mycket när mina föräldrar jobbat (de jobbar mycket utomlands)

Antar att du är nyfiken på mitt kompisskap m TH??? Det var väl därför du skrev en kommentar till mig? Ska göra dig besviken, kan tyvärr inte skriva mkt om det, varken vill eller får lämna ut dom eller saker om dom. Kanske verkar det löjligt men såna är reglerna kring hela grejen. Vi som står dom nära får helt enkelt inte berätta några detaljer om dom eller deras liv utanför scenen. Det är stenkoll PÅ ALLT!

Ha det bra och lev väl. Jag tittar väl in imorgon eller så å ser om du svarat nåt ;)

2008-07-21 @ 03:12:39
Postat av: Ghostfriend

Jag har koll på dig Iicca.

2008-07-21 @ 13:04:19
URL: http://kenzakinza.blogspot.com/
Postat av: tess

hej Icca, va kul att du tittade in.. tack så myclet=)... Ja klart du ska skaffa dig en blogg.. Jag skriver inte så ofta i min, men de e ändå skoj att ha en!!

De känns som att du har ett härligt liv, måste ja ju säga..

Nää!! Men klart man hade varit nyfiken på de med TH, men så hade de nog varit med vilken kändis/kändisar som helst.. Något magiskt med kändisar hehe.. Men jag e nog för gammal för dom hehe... Jag e mest nyfiken på hur det e att bo e tyskland.. o jobba där o så.. har en vän som va där för inte så länge sen (hamburg) o efter de hon har sagt så känner jag bara att jag vill oxå åka dit, kanske flytta dit.

.. Hon hade varit på olika nattklubbar och stora köpcentrum o så.. Berätta gärna mer om hur de e där.. Om du har lust till de så klart=)



// Therese



2008-07-21 @ 14:21:54
URL: http://theressee.blogg.se/
Postat av: bettan=)

hehe så kul vi hade sötnos=) sexxi du e på bilderna=)

2008-07-26 @ 22:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0