Shiiit=P

Så varmt de e... bläääää... Vill ju ligga på stranden en sådan här härlig dag, men nädå här sitter jag och glor=(.. & idag e det fredag, men ja ska bara vara hemma.. Börjar 7 imorn.. Och ska jobba i 10timmar. Inte alls kul.. Det ska bli riktigt varmt har jag hört, Buhuuu.. Men sen när ja kommit hem ska ja fixa till mig o sen åker jag och Mille hem till Kimmy som ska ha lite party hemma i sitt nya hus! Men jag börjar tänka på om ja verkligen pallar.. Jobba 10 timmar och sen åka ivåg med buss sen tåg till en fest=/ hmm ja vi får se imorn..

igår va de trevligt.. Malle hämtade mig vid bussen, vi gick o köpte pizza Mumma:) Sen gick vi hem till Björn.. Vi käka  snackade lite skit och sen tog vi bilen till stranden, en strand dom ser ut som den kommer från utlandet.. Så fin e den, helt vit o härlig=) Björn badade men ja o Malle mesade oss höhö fast jag stod med tassarna i vattnet iaf, mer än va Malin gjorde höhöö.. Måste ju bara ta med att Mille älskar att vara på stranden, som han springer runt o busar hihih...Sen åkte vi o köpte godis glass o popcorn... O så blev det film på film på film......... Och sen somnade jah hehe.. va helt slut..
Sen skulle ja jobba idag, men sjuka mih. Mådde inte alls bra=(.. Mår bra nu iaf så de e ju bra...

Nä nu ska ja dra av mig mitt skin.. Kanske blir lite svalare då ju höhö..

Just de, de kommer nog en bra film på 5an idag kl 21:00 så ni som inte ska festa, kan ju alltid se på den=)

Kram Therese!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0