Så skönt!

Hej!

Kom precis hem. Har varit på bo01 ett tag nu på kvällen med Ampe & Henke.. Dom hoppade i vattnet men jag palla inte hehe.. e ju rädd att bli sjuk nu innan man åker.. Inte så kul att vara sjuk när man ska på semester! Blir att bada i helgen istället=)
Måste ju ´bara säga att de va helt underbart där=) myyysssspyyysss....

Käkar lite mat nu, har ju inte fått i mig så mycket idag, så jag känner att jag verklingen måste få i mig mat nu.. Känns som jag e lite yr o så=( Inte alls kul.. Men men de går väl snart över...











Bilderna har jag tagit från Google.. Men de e från Bo01 i Malmö..
Vackert eller hur...


Kommentarer
Postat av: Stina-lee

vore skitgulligt om du skulle vilja höra med henne, är dig evigt tacksam haha :) Hoppas den finns. Puss&kram

2008-07-27 @ 22:45:25
URL: http://stinalee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0