Mobilen borta!

Hejsan.. Hoppas ni har haft en bra dag.. Själv har jag varit i stan.. Köpte lite kläder o sen käkade bakadpotatis med ost & skinkröra.. Mummsi säger ja bara=)... Sen köpte rätt mycket till resan på Apoteket.. De kan ju aldrig vara fel att ha med sig.. Spc när man ska till ett land, där man kan bli dålig av att hålla i pengarna=/

Jaja nu e jag iaf hemma o kom på att jag undara hur fan ja ska komma upp till jobb imorn. Hittar ju inte min mobil=(.. Trodde jag hade tappat den i Björns bil (Malles Kille) men nä då.. De hade jag inte gjort.. Hmm kan de vara hos Robban då.? Vi va ju där innan.. O kan inte minnas att jag hade den i bilen sen. Så de e möjligt, men Robban jobbar och kommer inte hem förrän om 3v. hur ska ja klara mig utan den.? Har ju inte ens en väckaklocka för fan=/..

Jaja nu ska ja pussa på min älskling..

Hörs kanske sen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0