Haj bloggen!

Så nu e man hemma, tur att man har en som kan gå ut med Mille & ge han midda, när man jobbar långa dagar=).. De e verklingen super bra! Nu e man som sagt hemma och telefonen har redan smsat och ringts om förfester.. Skulle ju på fest i höör idag, men tackade nej imorse.. Kände att jag inte pallar åka dit, men ja vill ju träffa henne så de e ju synd ändå.. Men e man trött så e man ju.. Nu blir ser de ut som att de blir förfest hos Peter istället.. Men dom ska ut sen o de känner jag inte alls för.. Så jag kommer åka hem igen efter någon timme, om ja nu pallar ens åka hehe.. Vi får se.. Annars blir de någon film eller så..

Öhh så trött jag e nu.. blää.. aja de gå kanske över=P


Loooi jag vill träffa dig snaaaart!



haha måste ju bara säga att min kära mamma ska köpa en TH tröja till mig, o när hon som sålde frågade hur gammal jag va ( med tankte på storlekarna antar jag) så började min mamma att skratta efter som jag e 22år hahah.. Vilken snäll mamma man har.. Hmm e man för gammal för att gilla dom nu då? e det bara 14åringar eller yngre som får göra de eller hehehe.. aja de struntar jag i=).........  De va ju liksom låtarna som man först började gilla, sen kom på killarna på köpet=) Och jag bara älskar dom nu!!!

Nä hade så bra

Kram Therese


Kommentarer
Postat av: loooi

hahaha klart du inte är för gammal för att gilla dom.... lammkött är aldrig fel....hahahhaaha

2008-07-26 @ 23:07:48
Postat av: tess

hahahahha så du e inne på internet tönt.. kom in på msn=) pusssssssssssssss

2008-07-26 @ 23:22:40
URL: http://theressee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0