haajsvaaj!

Jag vet inte vad de e som har hänt=) men jag har börjat gilla de Tyskabandet, Tokio Hotel=/ Hur började detta hända haha.. Klart att jag hela tiden har gillat musiken o så. Men nu sitter jag o tittar på dom typ hela tiden, på internet o så.. Och känner mig små kär i Tom=) som dock e ett par år yngre.. Men ah va gör de?=P

Fast sen e jag ju rätt galen i rammstein, och dom e ju rätt gammla nu, så då e de ju rätt lugnt att dom e lite yngre.. Och eftersom jag nog aldrig lär få se dom, blir de nog Tokio Hotel istället=)

Okej men nog om de.. Va har annars hänt idag? Hmm jag jobbade, fast inte så länge SKÖNT=) sen kom ja hem,kollade lite på Tokio som sagt o sen somnade jag.. O nu ska ja snart göra vi mig.. Ska till Ikea med min vän Robban.. Sen e ja ledig imorn.. Så de blir att åka in till stan o köpa lite kläder o saker till resan.. Åker ju om 28 dagar YESSSS=) så tänker köpa de mesta nu..

Nä nu känner jag bara för att lägga upp en bild på Tom=)




Hörs kanske lite senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0