Godmorgon!

Lördag o vet ni va de betyder.? Jaa precis party.. Men har lite små saker att göra.. Ska köpa lite lime (helt underbart gott att ha i drinken) sen ska ja ner o sola o lite annat.. pallar inte ta mig till stan, annars hade ja kanske åkt in o handlar lite kläder.. Men ah skitsamma, gjorde ju de i tis....


ahh jag vill så gärna=( buhhuuu (L)

men men här kommer bilder på mig o tjejerna som ska ut ikväll=)

 
Anna & Sandra och sen Anna igen & Jag=)

sen skulle kanske Emma & Mia oxå med=).. Men de va inte säkert än....

Och sen skulle mina andra tjejer till Björka något hehe, hoppas ni får jätte skoj...
& min Jojo åker utomlands idag.. Hade så underbart pusss


Jojo, Madde Looi, Jag ullis & sittande där nere Emma...
här har vi alla tjejerna till o med Emma som inte med med oss längre=(
men vem vet de kanske kommer igen..

Nä hade så bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0