Godmorgon sötizar...

Hoppas ni har sovit gott.... För de har jag.. Fick ju lite sovmorgon, tills lillamillepille väckte mig..  han vill ju ut o pisselissa... Ohh ja e så glad för idag kommer jag få hem något i posten hihih=) längtar!! Men ska jobba idag, så hinner nog inte få de förrän ja har kommit hem... Men men.... Snart helg.. O ihelgen blir det party med töserna.. Etage hade vi tänkt! party party.. Ska ha på mig min nya tröja/klänning som jag köpte på Gina T i tisdes.. Anno köpte en likadan=).. Så fina...

Nä nu börjar jag om en timme, så de e väl dax att fixa håret lite...

vi hörs sen.. Men bara på en snabbis. för sen e det bara Mille och de som kommer i posten som gäller hehe ( kan säga att de e har med min tv att göra) =) hihih längtar=)


Nä nu ska ja dra.. hade fint.. pusss haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0