Fixat hehe!

Ni som läser Stinalees blogg, vet att hon oxå fixat lite bilder o så.. De har jag med! haha tycker sånt e sjukt skoj!!!


Här kommer en bild som ja gjort om på min JOJO hon som kom in på skolan!


hon har blixten i ansiktet, så de va svårt att fixa med hår o så.. Men ja tycker hon blev super söööt!

Här kommer en bild på mig.. De va andra bilden ja gjorde, så den kanske inte blev SÅ bra, men ändå!



haha tycker detta e svin skoj!!!

Nästa bild e oxå på mig.. Jag hatar bilden, jag er ut som fan.. Va 17år men ändå! Håret blev iaf skitsnyggt om ni frågar mig! Så de e därför ja tar med den! Sminket blev väl annars inte så bra.. Gjorde lite väl för mycket.. Men sånt e ju skoj!




här syns mitt hår lite väl för mycket. Men älskar annars ´hur håret blev o så.. Färgen osv..

hahah sjukt skoj... ska göra fler... o dom kommer så klart upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0