Lik en kändis.?

Hittade en sida på google där man kunde skicka in en bild på sig o sen vilken kändis man va mest lik.. Från 100% till mindre.. Testade en bild o då va jag med 90% mest lik Delta Goodrem... 78% lik Beyonce & Eva Longoria haha... Var fan sitter den likheten.. Testade många bilder & hade mest med Beyonce, Delta och en kinses som mest likhet haha.. Har iaf fått höra att jag va lik Eva L på en fest haha.. Men han va nog för full!!!! men man får ju tack o ta imot för hon e ju så vacker.. Men de va på den festen som han sa de. har aldrig hört de annars.. Vill jag bara ta med haha!!!
Testade precis en ny bild o då va jag med 70% lik Alyssa Miliano o de har jag oxå hört en gång fast va dock brunett då!!! Haha så nu testade jag en bild till o de blev med 72% mest lik Alyssa igen... detta e skit kul.. Ohh fick precis upp att jah va med 74% lik Angelina J... Haha.. Har inte fått någon som ja va lik med 100% men de e ju kul ändå.. Bilderna som jag skickar in e ju helt olika.. Vill ni oxå testa så kan ja skicka sidan till er..

Nä nu testade jag igen o får mest upp att jag e lik Delta Goodrem så tänkte lägga upp en bild på henne..

image175

De e ju dock inte denna bilden som jag får upp när % kommer...


Kommentarer
Postat av: Ullis/Sammie

Hade du varit smart hade du väl länkat sidan, ditt söta kålhuve :P För jag vill ju åxå veta vem jag e lik jue :) Och nu har jag frågat dig som du sa, haha!
Jag vill gärna va lik Julie Andrews...fast de e jag inte...men jag tycker hon e den vackraste kvinnan i världen, alla kategorier....Pösssss

2008-01-06 @ 16:39:43
Postat av: Anonym

haha ja men de tänka ja först göra men sen tänkte jag, naaaaj.. dom som vill veta för ju allt fråga hehe.. jaså vem e de då? ska kolla upp henne hehe.. ja ska skicka sidan till dig på msn.. pusssssssssss

2008-01-07 @ 00:00:55
URL: http://theressee.blogg.se
Postat av: Anonym

ahh Mary Poppins=) ja hon e vacker..

2008-01-07 @ 00:06:15
URL: http://theressee.blogg.se
Postat av: Looi

Haha ja vill med ha adressen...skicka till migggg

2008-01-08 @ 23:15:10
URL: http://www.looooi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0