Kan inte fatta de!

Hejsan!

Kan inte fatta att han e död! Känns så konstigt.. Hatar när folk där! Fast man inte kändes männiksan i frågan, blir jag alltid så ledsen! Känner mig konstig.. Nu e det lugnt men när jag fick reda på det går kom det upp massa minnen o så.. En gammal klass kompis gick ju bort förra året, o när jag fick reda på det blev jag väldigt ledsen, fast jah inte kände den dåvaranade ------.. Hade inte sett honom på flera år men ändå! Har minne med honom o dom andra från den tiden när man hittade på saker ihop... Han o Ampe va ju tillsammans så vi festade ihop o va några som såg på film o så, bowlade m,m... I feb e det percis ett årsen jag fick reda på att han va död.. Ampe som skickade ett sms.. Skulle på personalfest, kan ju säga att de blev några snabba klunkar efters smset..


Kollade runt på Youtube percis.. Sökte efter en låt som jag tycker e bra! O självklart kom det upp ett musikklipp från Brokeback Mountain till den låten som jah letade efter! Fel som sjunger med den va bra ändå! Så klart att de va den filmen som direkt kom upp... Heath va ju med i den filmen! Riktigt bra film.. Kan ju säga att den kärleken dom hade för varandra i filmen önskar jag att få känna någon gång.. Men att man då får vara tillsammans med sin kärlek då så klart! Dom va ju inte som ett vanligt "par" på den tiden så dom kunde ju inte visa sin kärlek för andra.. Vill ni se klippet..


 
http://www.youtube.com/watch?v=EH9eJ8iZrfw

RIP =(

Kommentarer
Postat av: Emina

Kändisar blir lite som odödliga.. man ser dom överallt och så när man hör talas om att någon känd persom är död så blir man nästan chockad..
Hemsk ändå, Heat Ledger var en av mina favritskådisar och han dog ung :o( RIP!

2008-01-24 @ 17:42:05
URL: http://belliss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0