Frågor!

Har du pojkvän/flickvän? Nepps... så singel man kan bli:P
Är du kär? Haha om jah e kär.. haha näää... eller hmm nää... Kanske!
Hur tidigt stiger du upp? beror på!
Vem/vilka vet mest om dig? Milton vet en hel del hehe.. den stackaren får höra mycket haha.. Bästa jag har! Vännera...
Gillar du att slåss? Ja fyyy fan .. Passa er haha!!!!
Vad ska du göra ikväll? Käka!!
Har du utländska föräldrar? Nepps
Är du bra på att måla? Ja de e jag.. eller ja va iaf.. har inte målat på länge.. eller ritat iaf!!
Vem kramade du senast? Brudarna hihi! Firade ju mig i lördes.. Blev en del kramar då=)
Vad längtar du till? Vet inte... hmmmm..
Vad heter dina husdjur? Milton!
Har du körkort? Nooo... Men ska fan ha!!!!!!!!!!!!!!!!!
Favoritgodis? Turkis Pebber=)
Morgon- eller nattmänniska? De beror på!!
Sparare eller slösare? Sparar just nu... Men slösar som in i ändå hehe..
Har du några homosexuella vänner? Tror inte de!
Bio eller promenad? Både:) som looi=)
Är du kittlig? kanske iblnad..
Rädd för insekter? Det beror på vad det är för något... Nyckelpigor är ju söta=)..
Anser du att du är stark? Jaaaa fy fan!!! Som Pippi! Bamse suger ju!!!


Kommentarer
Postat av: Ullis/Sammie

Haha, vilken rolig lista ;) koppa denna från Looi o skrev en jag med...vi brudar får dela med av varandras roligheter!

2008-01-23 @ 07:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0