En liten fråga bara!

När jag satt på jobb så kom ja bara o tänka på en sak.. O nu vill ja att ni som läser, vet ju att de e några iaf haha... men jag vill iaf att ni svarar på min fråga.. Tänk noga för jag kan nästan lova att de e FEL!

Frågan- Vad kan alla människor göra? Då menar jag, vad kan alla göra som alla kan göra.. (haha bra skrivet)

Kan alla kissa? Sova? Äta? Dricka? Älska? m,m

Så va tror ni..?




Jag vet att alla kan dö.. Så de får inte vara med...

Men finns de något annat.? jag har inte svaret.. De e bara jag som undrar..

Kommentarer
Postat av: hannipaaaaj

hahaha klassiker, jag vet att det var något jag hört en gång.
men alla kan ju existera ? nä jag vet fan inte, jag har ingen badass brain, tyvärr. hahah eller är jag lat ? :O
PUSSSSSSSSSS OCH SLIZZZK tilL TESSE
/hannabanana

2008-01-10 @ 23:58:15
Postat av: Anonym

hehehe du e underbar

2008-01-11 @ 00:01:25
Postat av: Anonym

1-0 till mej

2008-01-11 @ 00:12:56
Postat av: Looi

haha men vadå alla kan ju sova o allt det du räkna upp juuuu...hmmm jag återkommer haha

2008-01-11 @ 01:39:23
URL: http://www.looooi.blogg.se
Postat av: tess

Nä looi alla kan inte de!!! de finns säkert en jävlen som inte kan de! LOVAR!! men sova va ja själv osäker på. hehe

2008-01-11 @ 12:37:42
URL: http://theressee.blogg.se
Postat av: Ullis/Sammie

Det är lättare att fråga om detmotsatta, hahaha.
Nä, men jag tror att alla människor kan känna, om det handlar om att ha känslor på olika sätt, från deras olika sinnesupplevelser (alla har nog något/några av de fem sinnena aktiva ändå, hehe).

2008-01-11 @ 18:07:14
Postat av: Anonym

Nä, såg ett program om en kille som hade varit med i en olycka.. skadade den delen av sin hjärna..så nu kunde han inte känna känslor o så längre.. om de va så du menade=)

2008-01-13 @ 19:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0