Wiiii.. Härligt!

Hejsan på er alla!

Känner mig så glad idag! Härligt väder o jag e bara så glad! Blir de när solen tittar fram=)...
E ledig idag! Har inte alls jobbat så mycket dom senaste dagarna, men men! Tråkigt kommer ju inte få någon vidare bra lön nästa mån! Hoppas lönen jag får imorn e bra iaf=) Ska spara lite till körkortet! Jag e ju fan 22år o har inte skaffat mig de än!

Satt o kollade på köpeslghter i för någon dag sen! Blev så sugen! Hittade min MIN dröömmmlght, min & Milles.. Fy säger jag bara! =D underbartsnygg...........

Jaha va ska man hitta på idag då..? Va med M igår, hade de trevligt... Men i dag e de ju Alla Hjärtans Dag så de hade varit mysigt att fira de med bio eller något.. Meeen Meeen..
Får ser hur de blir med de..........



Nä nu ska ja pussas på min prins.... (Mille)


Puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0