Små sjuk & jävligt besviken...

oh håller nog på att bli sjuk=( Piss.. pallar inte med de... Känns som jag har feber hela tiden.. hatar de... Men de kommer oftas på kvällen.. Vet inte om de e som jag bara "hittar på" för mig själv.. Att jag e sjuk fast jag inte e de.. Eller om de e att jah bara behöver äta mer.. Äter rätt dåligt nu.. Men jag känner inte för att laga något.. Känner inte för något alls=(...

+ att jag e så sjukt lack på en "vän" tyvärr så känner jag så.. Att hon inte e min vän längre.. För de hon sa till mig säger man inte.. Jag kan inte alltid bry mig om henne! O hennes problem..Nu va detta inte ett problem som hon ville att jag skulle veta.. För de ställer jag alltid upp för.. De gör man för sina vänner... Nu tar jag inte upp vad som har hänt..MEN  MAN SÄGER INTE SÅ! Du e älder o borde veta bättre... Jävigt besviken blev jah iaf..

image232



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0