OMG!

Haaaaaaaajsan!!!

Sitter o kollar på min Gynning=) hon e bara för härlig..

Ohh jag har gjort min egna fattiga smörgåstårta haha.. Glömde typ allt på den.. har bara min fonfisk hehe.. Men de e ju ändå bara jag som ska mummsa i mig den så va fan gör de...? Nä precis inte ett skit=)

E lite deppig annars idag... Tycker jag ser förjävlig ut haha. Saknar mitt långa hår sjukt mycket just nu! O så känner jah mig skit ful! haha,, Inte lätt att vara mig...
Har hänt en sak som har gjort mig rätt ledsen.. Vet inte om jah bara tänker för mycket eller va... Tycker iaf att de skit trkigt.............. Hade gärna velta! Jaa! Faan! Pisss! Vill prata med Johanna nu! Men hon e ju i indien o har de underbart! Beby behöver höra din röst! Behöver diiig just nu! =(

Buhhuuuuuuuu..........

image215

E bild på mig när jag hade mitt långa hår=) håret ser förjävlingt ut på den bilden men annars e jag rätt nöjd med den.. Om man nu får va de haha....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0