Nudlar!

Mummmmmmmmmmmmmms;P hahaha..... käkar Nudlar med Knorrs Bearnaise sås hehe.. Nudlar e inte så gott men om man har knorrs sås så blir det nästan lite mummsigt haha..  Men de måste vara knorrs=)


Just de köpte lite nya filmer igår.. 3filmer för 99:- Hus i helvete - Har jag sett innan, men de va många år sen.. Men de e rätt rolig.... Handlar om en utlänskfamilj, där pappan e helt knäpp hehe.. + hans mor, men fan va härlig hon e ..hehe.. Skit härlig film iaf=)

Sen blev det en annan som jag oxå redan sett men de va oxå ett tag sen.. Har för mig att den va bra iaf... Den heter View from the top - Med Gwynet Paltrow... Hon vill bli flygvärdina... Dom flesta har redan sett den..

Den andra filmer har jag aldrig sett.. Läste där bak o tänkte direkt att den vill jag se...  A love song for BOBBY LONG - En film med John Travlota och Scarlett Johansson... Tänkte skriva av de som står på baksidan av filmen... Efter sin mors död återvänder Purslane till sin barndomsstad. Huset hon växte upp i är dock bebott av två alkoholserade män. Alla hävdar sin rätt att bo i huset och tvingas därmed lära känna varandra.....



Nä nu har jag käkat o måste duscha nu............

hörs..........

Kommentarer
Postat av: Tony Pettersson

låter inte gott =)

får gärna adda min msn om du vill snacka mer...

[email protected]

2008-02-18 @ 19:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0