Mio Min Mio!

Jaha nu e der fre om jag hade tänkt dra ut o ha skoj.. Men känner mig inte på så pigg idag så ska nog bara se på film o ta de lugnt..

Tänkte se en film nu ihelgen som jag alltid har tyckt om! Mio Min Mio, den e bara för mysig.. Kommer inte ihåg när jag såg den senast, men nu har jah den o den ligger den som 1a på min lista, men tror inte Malin (som jag nog ska se film med) har någon lust att se den hehe.. De ska bara vara skräck o sånt.. Men de säger ja ju inte iheller nej till....

Så nu har jag pratat med Mallie... De blir att käka pizza o se på film... Tänkte fota lite underkväll.. Så de kanske kommer upp lite sötbilder på oss sen hehe.. Får ju se om jag får några söt först haha.. Med henne, inga prb men med den andra haha.. STORA hehe... Näääää ska fixa till mig lite nu.. Hörs.........

Slänger in en bild på framsidan (av filmen) från mio min mio=)


image218

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0