Hemma igen!

Heeej...

Kom precis hem från Malle.... Vi har mummsat i oss pizza & kollat på film.... De blev en gammal favvo Gremlins 2 hehe... Älskar dom.. Ville alltid se dom när min mamma hade köpt hem dom när jag va liten.. Men vågade ju inte de som själv=) haha men dom e så balla nu att man bara skrattar igenom hela filmen.. Gismo e ju bara för söt...


image219

eller hur=)...

Glömde ju helt bort att fota... O dom jag tog blev inte alls bra.. Så jag slänger in en bild på min prins...

image223
 
Mammas underbara kille....

Och här har ni Mille & Bella... Paret=)

image224


I morgon e de Melodifestivalen hemma hos Malin....

Och underdagen Mio min mio=)

Nää nu ska jah o mille nanna.........

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0