Haha klart jag hade rätt....

När jag tänkte tillbaka på filmen Mio min mio, så tänkte jag mig alltid att han som spelade Kato spelas av en amrikanskskådis, men när jag sen har frågat om de e någon annan som oxå hade tänkt på de så fick jah alltid ett nej.. De va ju Astrids film precis som Pippi & Emil.. O dom e ju svenska skådisar.. Så jag tänkte att jag hade väl fel då.. Tills NU! Har precis kollat på filmen o jag hade rätt=P Dom e inte svenskar=) Han som spelar Kato heter Christopher Lee och han spelar tex Saruman i Sagan om ringen.. Och han som spelar Mios kompis Jum Jum heter  Christian Bale och spelar bla i Batman och American Psycho ... Han som spelar Mio heter Nick Pickard eller som han hette innan Nicholas Pickars.. Hittade inte så mycket på honom.. Men han har varit med i någon Engels serie eller va de va=P....


Måste ju bara säga att jag tyckter han som spelar Jum jum bara e för söt.. O kan ju bara säga att de e han nu oxå=)

Slänger in bilder på dom.. Hur dom ser ut idag...................



Mio, Jum Jum & Kato..........
image225image226

image227

Tycker han nästan ser precis lika dan ut i filmen som nu=P

Så nu e det klart skrivet om Mio min mio=) Tycker dock att den e så underbar och kommer säkert de den snart igen=)

Hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0