Greys Anatomy!

Wiiiiiii e så glad att de börjar snart=) Ons om de ska vara exakt! Tror jag att de va hehe=)

Här kommer en bild på mina underbara älsklingar!


image213

Nä nu ska ja se på film.. Good luck Chuck eller Saw 4!
Har redan sett Good Luck Chuck men men jag gilla den=) Ja vi får se va de blir.. Madde e ju rädd så de blir nog inte Saw hihi...

Tänkte oxå slänga in ett par skor som jag vill ha.. Hitta dom på google.. Tror att de va någon annan bloggare som har lagt upp dom, men kommer ej ihåg.. Skitsamma.. Här kommer dom....

image214
Sjukt snygga tycker jag.. O dyra va dom inye iheller.. Kommer ej ihåg hur mycket dom kostade men så farligt va de iaf inte..

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0