Fell in love whit an alien!

Nu sitter jag här.. O har skittråkigt... Har jobbat hela helgen.. Men jag o ampe åkte hem till Mia en stund.. Hon hade förfest.. Men vi stack rätt tidigt eftersom vi båda skulle upp o jobba o så... Dom andra drog till slagt sen iaf.. Ville ju oxå.. Men men..

Sitter o lyssnar på¨en härlig låt nu.. Ja den e såå skön hehe=) Fell in love whit an alien.. Me like=)

Fan, känner mig inte alls bra nu!!! Bara man inte blr sjuk.. Pallar jag inte.. Men just nu mår jag piss iaf!!!

Ohh prata med min hanna innan idag=) Hon va inne på msn.. O sen ringde hon mig oxå=9 wii så glad jag blev.. Saknar ju min honey=( Hon e ju i Indien! Men hon kommer hem på ons morgon.. Så vi kan snart leka hihi.. Men först skulle hon till sin C hehe... Naaw så pluttit.........

Nää får nog ta o bädda ner mig i soffan eller i sängen.. Ska jobba imorn men börjar 4 så himla skönt.. O slutar kvart över 20.. Känns inte så lönt.. Men va fan=)






 


Oh jag saknar, nä inte saknar men joo ändå! Haha kan ja..? hmmm...


 


Kommentarer
Postat av: Tony Pettersson

vem va låten med ?

2008-02-17 @ 22:18:35
Postat av: Anonym

Dom heter Kelly Family (The Kelly Family)

2008-02-18 @ 10:10:27
URL: http://theressee.blogg.se
Postat av: Tony Pettersson

helt okej faktiskt =)

2008-02-18 @ 19:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0