Centrumfest!

Godkväll!

Har festat heeela helgen, o kom på att jag inte har bloggat om de.. Så de tänkte jag göra nu.. I fredes skulle jag o några vänner till Lund på förfest, men eftersom de va i Lund så struntade vi i de o satt hemma hos Disa.. De va trevligt=) Sen körde vi till slagt..

Disa hämtade mig iaf i Lund, körde mig hem.. Kom hem, o sen skulle jag vara på mitt jobb Coop lite i 7 & möta dom andra.. För vi skulle på Centrum fest! Fast man va bakis o kanppt sovit något.. Men de funkade.. Hade super trevligt.. Centrumfesten va inne på Jägersrocentrum, så därför kallar vi de för centrumfesten, alla i hela centrat festar tillsammans.. Men de roliga e att de e alltid COOP som hörs mest.!! Haha,, Hur kommer de sig..? Till maten, sooom va underbartgott hade vi allsång, När vi 2 blir 1, o Vill ha dig.. Skit skoj.. Sångaren (till bandet som sjöng där) gick runt med en mik, kom för nära mig så jag drog tag i den o började sjunga för fullamuggar! Såå allla hörde, hade ju rätt långabord så ja fick ju ta i så alla hörde haha! Tills jag hörde mig sj.. ( tycker annars inte man hörs så mycket när man sjunger kareoke eller hur de stavas o sånt) så jag började iaf asflabba o alla andra med haha..... Jag vann iaf en tväling. SÅNGFÅGLEN THERESE FRÅN COOP=) hahah.. fick ett par string.. O när dom skulle dela ut dom, va jag ute o rökte.. fick höra sen att dom hade ropat efter mig på senen--- THERESE THERESE THERESE haha men ingen Tess kom.. Så dom trodde jag hade gått hem haha...  Men ja fick dom sen.. Just de vann en kille från bandet oxå men glömde ta med mig han hem haha..

Sen måste jag ju bara ta med att jag Helena & Johan hade rätt skoj efter vi hade rökt... Kolla in bilden så kanske ni fattar, ja lite iaf.. haha eller inte... Johan fotar..


image204

haha såå ballt vi hade...

Sen skulle alla som jobbar inom jägersro rita, så här blev våran
image206
fin?? hahha.. undra hur dom andras blev. Tror vi vann... eller kanske inte... hihi


O nu lite andra bilder från festen....
image207
Efter vi hade ritat vår fina bild=)

image208

haha en skyltdocka?? skit rolig va han iaf.. blev lite rädd för han hahah...
& Amanda fick en dans med honom haha.. han blev ju kär=P

Kommentarer
Postat av: Looi

hahah fan va kul=))

2008-02-05 @ 14:38:44
URL: http://looooi.blogg.se
Postat av: Ullis/Sammie

Hahaha, va ball!
Fin tavla...men hur fasen hamna ni i kundvagnen? Pusss

2008-02-05 @ 14:52:31
Postat av: Anonym

haha ja de vet vi nog inte hehe.. en av våra chefer e den som fota o sprang med oss haha..

2008-02-05 @ 19:53:27
URL: http://theressee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0