Vill bara kräka på henne!

Alltså jag har på tv undertiden jag städar o så just nu. Och just nu e det Momento på 3an. Alltså jag ber, snälla ta bort den jävla Amanda från rutan innan jag kräker på henne! Hon bara babblar så man blir helt yr! Ja jag vet att dom måste prata men snälla hon kan väl lugna ner sig för fan! Lite iaf blir galen! En man vid namn Lars ringde precis in och hade svaret Bika, va nu det e för ett ord. Iaf hon frågar Dyka? Nä Bika säger han då igen.. Och så hör man henne Nää tyvärr de va inte dyka! Men för fan kan man inte ens lyssna på vad tittarna har att säga?????Blir galen på henne!  Ta bort henne!

Ja de va bara de jag ville säga!

Kommentarer
Postat av: :-)

Klockan är 13.12, har du diskat än?? :-P hehe

2008-08-10 @ 13:12:33
Postat av: tess

hehe=) japp tönkt för att de har jag=)

2008-08-10 @ 13:13:59
URL: http://theressee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0